آموزش نوين آيلتس

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

4 ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و قرار گرفتن در اکسپلور

ا
4 ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و قرار گرفتن در اکسپلور

شما می توانید با خرید فالوور خارجی اینستاگرام سلام ادز نمایش مشخصات عمومی چنان محبوب است که امروزه که ، سخت است به یاد داشته باشید آنچه که ما استفاده می شود بدون آن. ما تا به حال به انتخاب کنید تا گوشی و در واقع پاسخ به دوستان و خانواده خود را به پیدا کردن آنچه که ، دوباره تا - راست عجیب و غریب؟ ناگفته نماند که اینستاگرام یک بستر شگفت انگیز برای ارتباط با مردم و به اشتراک گذاری محتوا است. به نظر می رسد که به معنای واقعی کلمه همه از اینستاگرام استفاده می کنند. در حالی که این چندان، تی کاملا مورد، بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سایت وجود دارد. دوست داشتن ، دنبال کردن ، و به اشتراک گذاشتن همه چیز زیر آفتاب.

خرید فالوور پاپ آپ اینستاگرام سلام ادز

یکی از بهترین موارد در مورد اینستاگرام این است که هرکسی می تواند به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کند. افراد مشهور ، پدربزرگ و مادربزرگ ، مشاغل ، معلمان - شما اسم آن را می گذارید ، و احتمالاً یک حساب اینستاگرام برای آن وجود دارد. هنوز هم بهتر، کاربران نمیکنید ، تی تنها به یک حساب محدود، آنها می توانند دو، سه، یا پنج را داشته باشد! در واقع ، شما می توانید حداکثر پنج حساب در یک دستگاه داشته باشید. اما اگر گفته باشید ، یک تلفن هوشمند و یک تبلت ، به راحتی می توانید 10 حساب را مدیریت کنید.

در حالی که این نوع قابلیت دسترسی بخشی از اینستاگرام را بسیار عالی می کند ، اما همچنین امکان فیشینگ ، هرزنامه و حساب های جعلی را فراهم می کند. حتی حساب هایی در آنجا وجود دارد که ادعا می کنند مانند افراد مشهور مردم هستند ، اما هیچ ارتباطی با آن شخص ندارند. البته یک طرفدار فوق العاده فداکار. این ممکن است بی ضرر به نظر برسد ، اما حساب های جعلی می تواند برای مشاغل و افراد مشهوری که سعی در کنترل تصویر و نام تجاری خود دارند مضر باشد.

خوشبختانه ، اینستاگرام متوجه این مشکل شد و روند تأیید آن را آغاز کرد. هنگامی که کاربران تایید شده است، یک رنگ آبی نشان چک علامت کوچک به نظر می رسد در کنار کاربران ، نام. این نشان به همه این امکان را می دهد که همه از حقانی بودن حساب مطلع شوند و شخص یا مشاغل شخصی هستند که می گویند هستند. " مهمتر از همه ، این یک نماد وضعیت است. نشان آبی می تواند به مردم در کسب مشروعیت در بازاریابی اینفلوئنسر کمک کند و به برخی از اعتبارات جامعه اینستاگرام اعطا می کند . " کری فلین ، نویسنده Mashable می گوید. " این نمایش مشخصات عمومی است ، بازدید کنندگان طناب مخملی. "

روند تأیید برای رسانه های اجتماعی جدید نیست. سیستم عامل هایی مانند توییتر و فیس بوک قبلاً فرایندهای تأیید را برای کمک به کاربرانشان در مورد محتوای واقعاً مشاهده شده اجرا کرده اند. فیس بوک حتی در صورت تمایل به ارتقا posts پست هایی که " از نظر سیاسی یا ملی " محسوب می شوند ، نیاز به تأیید حساب های خاص دارد .

در حالی که فیس بوک ، اقدامات در پاسخ به نفوذ سیاسی در حال تغییر بودند، نمایش مشخصات عمومی در فرآیند راستی آزمایی عنوان یک قطعه از اندازه گیری سه بخش آن برای افزایش امنیت سایت اجرا شده است. گذشته از مراحل تأیید ، اینستاگرام ورود به سیستم احراز هویت 2 قسمتی را همراه با اطلاعات اضافی درباره حساب هایی از جمله اینکه در کدام کشور ایجاد شده اند ، پیاده سازی کرده است.

به گفته مایک کریگر ، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری اینستاگرام ، " [این] ابزارها به ایمن سازی اینستاگرام کمک می کند و بازیگران بد را قبل از آسیب رساندن متوقف می کند. "

شما می توانید با خرید لایک ایرانی آنی اینستاگرام سلام ادز پست های خود را بیش از پیش به کاربران نمایش دهد.

چرا نشان تأیید اینستاگرام را می خواهید؟

اگر در حال حاضر فالوور و تعامل زیادی دارید ، ممکن است از خود بپرسید که چرا حتی نیاز به دریافت نشان تأیید شده اینستاگرام دارید. شاید شما : دوباره یک کسب و کار جدید و چیزهای دیگر را به نگرانی در مورد، و یا شما دان ، تی نقطه در روند ببینید که اگر تمام آن را به شما می شود کمی چک علامت آبی رنگ بعدی این است که نام خود را. باور کنید یا نه ، دلایل زیادی برای جستجوی نشان تأیید برای اینستاگرام وجود دارد.

ما ، قبلا مورد بحث قرار گرفته که چگونه زمانی که شما یک نمایش مشخصات عمومی تایید نشان آن را می سازد کسب و کار شما و مشخصات خود را اصیل تر به نظر می رسد. از این اصالت بسیاری از مزایای دیگر ناشی می شود. وقتی کاربران آن نشان کوچک آبی را می بینند ، فوراً محبوبیت برند شما را تصور می کنند. چرا؟ زیرا آنها می دانند که این علامت های چک معمولاً فقط به حساب هایی با تعداد زیادی از افراد تعلق می گیرد. نشان تأیید اینستاگرام همچنین به مردم می گوید که اینستاگرام از اعتبار بالایی برای حساب شما برخوردار است. افراد بیشتری به سایت هایی مانند اینستاگرام اعتماد می کنند تا اطلاعات مربوط به مشاغل را بیاموزند و این علامت گذاری یکی دیگر از راه های اعتماد سازی با مخاطبان شما است.

نکاتی درباره نحوه دریافت نشان تأیید اینستاگرام

بخاطر داشته باشید که حسابهای خصوصی نمی توانند درخواست نشان تأیید کنند. نمایه شما باید عمومی و قابل رویت باشد تا همه بتوانند آن را دنبال کنند. حساب باید حداقل یک پست ، یک بیوگرافی کامل و یک تصویر نمایه داشته باشد. این پیام باید برای یک شخص حقیقی یا تجاری یا نهاد دیگر ثبت شود و فاقد هر نوع پیام " افزودن من " باشد که پرچم قرمز برای کلاهبرداران و مشاغل نامشروع و تأثیرگذار است. اگر مشاغل برجسته ای هستید و محصولاتتان مطلوب هستند ، دیگر نیازی به ترول کردن افراد برای موارد اضافی نیست. در اینجا چند نکته مفید برای تأیید شدن در اینستاگرام آورده شده است:

برای افزایش تعامل و دنبال کردن پروفایل خود تلاش کنید

با تعداد زیادی فالوور و تعداد زیادی مشارکت در نمایه ، احتمالاً تأیید خواهید شد. از آنجا که روند تأیید صحت فعلی به نفع حساب های شناخته شده با مخاطبان زیادی است ، هرچه افراد موارد شما را دوست داشته و به اشتراک بگذارند ، بهتر است.

با استفاده از هشتگ های محبوب ، نمایه خود را افزایش دهید

هشتگ ها راهی برای کاربران اینستاگرام است که می توانند در مورد یک موضوع خاص گفتگوی بزرگتری انجام دهند. اگر در پست های خود هشتگ های معروف را بگنجانید ، افرادی که به این عناوین علاقه مند هستند به احتمال زیاد نمایه شما را می بینند. هرچند حتماً آن را زیاد بار نکنید! طبق گفته Sprout Social ، 11 تعداد ایده آل هشتگ برای هر پست است.

ارسال تصاویر با وضوح بالا

از آنجا که اینستاگرام از نظر بصری بسیار گرایش دارد ، شما باید تلاش کنید تا تصاویر خود را برجسته کنید. اگر در حال ارسال تصاویر دانه ای یا مبهم هستید ، فقط بدانید که تعداد زیادی پروفایل وجود دارد که از تصاویر با وضوح بالا استفاده می کند و تصاویر شما را از آب خارج می کند.

اینستاگرام خود را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

اگر در سیستم عامل های دیگر مانند YouTube یا Facebook پروفایل دارید ، صفحه اینستاگرام خود را از این سایت ها تبلیغ کنید. به این ترتیب می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را در هر سایت به حداکثر برسانید.

در مورد بهترین زمان های ارسال پست در اینستاگرام تحقیق کنید تا شانس دیده شدن و درگیر شدن مطالب خود را افزایش دهید

شانس در یکشنبه شب شما ، نشسته بر روی نیمکت خود از پیمایش از طریق نمایش مشخصات عمومی و سیستم عامل های دیگر رسانه های اجتماعی. حدس بزنید - بقیه هم همینطور! همه ساعت های روز در دنیای رسانه های اجتماعی برابر نیستند. وقت بگذارید و در مورد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام تحقیق کنید و شانس خود را برای افزایش تعامل و جذب فالوور افزایش دهید.

به پست های خود لمس شخصی کنید

هیچ کس نمی خواهد یک ربات را دنبال کند. نام تجاری خود را برجسته کنید و مطمئن باشید که به پست های خود جلوه ای شخصی اضافه می کنید که منحصراً شما هستید. به این ترتیب شانس بیشتری برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر و تأیید شدن دارید.

مراقب سرویس های نشان تأیید شده شخص ثالث اینستاگرام باشید

مانند اکثر ویژگی های جدید اینستاگرام ، این نشان کوچک آبی نیز به راحتی مورد جستجو قرار گرفته است. پیش از این ، اینستاگرام برای تأیید اعتبار مجبور بود پیشنهاد خود را به حساب های شخصی گسترش دهد. این دعوت قبلاً فقط به حسابهایی با دنباله های بسیار زیاد ارائه می شد. بنابراین معمولاً فقط سیاستمداران ، افراد مشهور و مارک های بزرگی مانند Nike یا Target نشان تأیید شده برای اینستاگرام را دریافت می کنند. این باعث شد که نشان حتی بیشتر منحصر به فرد شود و حتی بیشتر مورد جستجو قرار گیرد.

خرید لایک ایرانی آنی اینستاگرام سلام ادز

کاربران به جای اینکه منتظر اینستاگرام باشند تا نشان آبی را به آنها اهدا کند ، در جستجوی راه هایی برای شکست سیستم و دریافت نشان تأیید اینستاگرام برای خود به اینترنت مراجعه کردند. وب سایت هایی شروع به ظهور کردند که ادعا می کنند می توانند کاربران را در ازای دریافت قیمت تأیید کنند. سریع در گوگل جستجو کنید و به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید. وسوسه انگیز خلاصه مشخصات مانند " ما " خواهید مطلع نمایش مشخصات عمومی تایید شده شما، " " مطلع نمایش مشخصات عمومی تایید شده را بررسی کنید ارزان " و " مطلع نمایش مشخصات عمومی تایید شده نشان از 99 $ " جذاب به کاربران، و اجازه دهید ، صادق باشه، چه 99 $ برای کسب و کار خود را تایید شده است و مشروع تر به نظر می رسند در حالی که این نوع پیشنهادات هیچ کمبودی ندارند ، اما اغلب پس از کمی حفاری ، این مناظر توسط مشتریانشان به عنوان کلاهبرداری آشکار می شود. باز هم ، اینستاگرام توجه کرد. به جای اینکه به کاربران خود اجازه دهد پس از کلاهبرداری در معرض کلاهبرداری قرار گیرند ، فرایند درخواست راستی آزمایی را در دسترس همه کاربران قرار داده است.

نحوه ارسال درخواست برای دریافت نشان تأیید شده در اینستاگرام

این ، حقیقت! تمام آنچه انجام می شود چند مرحله ساده است:

  • از دستگاه همراه خود ، به حسابی وارد شوید که می خواهید یک نشان تأیید شده برای آن داشته باشید
  • در صفحه نمایه خود ، روی نماد منو ضربه بزنید
  • تنظیمات ضربه بزنید و سپس درخواست تأیید
  • شما باید نام و نام خانوادگی خود را کامل و یک تصویر از یک کارت شناسایی عکس (یک راننده را وارد کنید : مجوز یا پاسپورت)

ارسال یک درخواست برای تأیید نمیدهد ، تی تضمین شما را به نشان آبی کمی دریافت خواهید کرد، اما، آن ، گام خوبی است به سمت بالقوه تصدیق هویت مشخصات خود را. انجام این کار دور خواهد رفت برای مشروعیت بخشیدن به صفحه خود را، و اگر شما ، دوباره یک کسب و کار و یا تا و آینده مدل یا مشهور، وجود دارد ، شانس خوبی است نشان خواهد محبوبیت خود را افزایش می دهد.

پس از ارسال درخواست برای دریافت نشان تأیید شده در اینستاگرام ، چه اتفاقی می افتد

اینستاگرام به روشنی اعلام کرده است که هرگز در ازای دریافت نشان تأیید شده درخواست پول نمی کند. بنابراین کسانی که در سایت وجود دارد که ادعا کند که نمایش مشخصات عمومی نشان نمیکنید خدمات تایید ، تی بخشی از نمایش مشخصات عمومی و دان ، تی باید قدرت را به فروش آن به شما. نمایش مشخصات عمومی نیز موفق به کسب ، تی سعی کنید برای تماس با شما برای تایید صحت خود را. اگر شما هر گونه دریافت اعلان ها از یک سایت است که به نظر می رسد نمایش مشخصات عمومی درخواست شما را به انجام هر کدام از کسانی که همه چیز، دان ، تی پاسخ. آنها ، دوباره به احتمال زیاد کلاهبردار آنلاین است که شما را به امید تماس برای به دست آوردن دسترسی به اطلاعات شخصی خود و یا سرقت چند دلار.

با این حال ، اینستاگرام با شما تماس خواهد گرفت تا در صورت تأیید درخواست تأیید شما به شما اطلاع دهد. اگر شما نمی ، تی تصویب، شما قادر به ارسال یک درخواست از تأیید جدیدی پس از 30 روز.

راه های برداشتن نشان تأیید اینستاگرام

در هر زمان اینستاگرام توانایی حذف نشان تأیید خود را دارد ، بنابراین هنگام ساخت دنبال کننده های خود و تعامل با مارک های دیگر ، این نکته را در ذهن داشته باشید . چند روش مطمئن وجود دارد که می توانید نشان تأیید شده خود را از اینستاگرام حذف کنید ، مانند:

  • تلاش برای تبلیغ نشان خود را، فروش نشان خود را، و یا سعی کنید به آن انتقال به حساب های مختلف
  • سعی کنید سایر خدمات را از طریق بخش زندگی نامه ، تصویر نمایه یا نمایش نام خود ارتقا دهید
  • برو در مورد تلاش برای خرید یک علامت تأیید در اینستاگرم از یک شخص ثالث (یعنی کسانی که در سایت ما در مورد صحبت می کردند!)

نمایش مشخصات عمومی بسیار به منظور گرفتن و نگه داشتن خود را نشان تأیید شده برای نمایش مشخصات عمومی گفت: شما باید از طریق حرکات استفاده از طریق نمایش مشخصات عمومی بروید و مطمئن شوید که شما ، دوباره با استفاده از آن تنها به اثبات مشخصات خود را معتبر است.

نتیجه خرید نشان تأیید شده شما.

ما ، قبلا هم در مورد خطرات رفتن را از طریق یک شخص ثالث برای به دست آوردن نشان تأیید شده خود را برای نمایش مشخصات عمومی صحبت کردیم، و اگر شما ، دوباره هوشمند شما آن را در تمام هزینه های اجتناب خواهد شد. به نظر می رسد گزینه مناسبی برای خرید لایک یا فالوور باشد ، اما در حقیقت ، اگر بخواهید نشان های تأیید شده اینستاگرام را بخرید ، حساب شما بسته می شود.

خرید نشان تأیید از کارمندان اینستاگرام

بسیاری از افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی کار صادقانه ای در تبلیغ برند خود انجام می دهند و شایسته همه پیروان و شناخته شدن خود هستند. برخی از اینفلوئنسرها در آنجا وجود دارند که از میانبرها استفاده می کنند و تلاش می کنند نشان های تأیید شده اینستاگرام را از کارمندان واقعی اینستاگرام خریداری کنند. حتی گزارش شد که این کارمندان نشان های کوچک آبی را با قیمت بیش از 15000 دلار می فروشند. که ، SA بسیار شیب دار برچسب قیمت کالا.

خرید لایک خارجی اینستاگرام سلام ادز موجب افزایش ریچ و ایمپرشن پیج شما خواهد شد.

خرید نشان تأیید برای اینستاگرام نه تنها غیر صادقانه است بلکه روند تأیید را برای بقیه خراب می کند. به طور معمول برای به دست آوردن نشان تأیید نمایش مشخصات عمومی، حساب آنها را به اثبات ، دوباره معتبر و یک زیر مناسب و معقول. به این ترتیب آنها وضعیت بالاتری را کسب می کنند و نشان های آبی باعث می شود این حساب ها به راحتی قابل شناسایی باشند. اگر از کاربرانی که دان ، تی سزاوار نشان امنیتی به طور ناگهانی آن را گرفتن، آن را کاهش می دهد مشروعیت کسانی که مستحق هستند. این امر منجر به روندهای دقیقتر تأیید و شرط بندی شدیدتر برای افراد داخل و خارج می شود.

شما می توانید با خرید فالوور خارجی اینستاگرام سلام ادز نمایش مشخصات عمومی چنان محبوب است که امروزه که ، سخت است به یاد داشته باشید آنچه که ما استفاده می شود بدون آن. ما تا به حال به انتخاب کنید تا گوشی و در واقع پاسخ به دوستان و خانواده خود را به پیدا کردن آنچه که ، دوباره تا - راست عجیب و غریب؟ ناگفته نماند که اینستاگرام یک بستر شگفت انگیز برای ارتباط با مردم و به اشتراک گذاری محتوا است. به نظر می رسد که به معنای واقعی کلمه همه از اینستاگرام استفاده می کنند. در حالی که این چندان، تی کاملا مورد، بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سایت وجود دارد. دوست داشتن ، دنبال کردن ، و به اشتراک گذاشتن همه چیز زیر آفتاب.

خرید فالوور پاپ آپ اینستاگرام سلام ادز

یکی از بهترین موارد در مورد اینستاگرام این است که هرکسی می تواند به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کند. افراد مشهور ، پدربزرگ و مادربزرگ ، مشاغل ، معلمان - شما اسم آن را می گذارید ، و احتمالاً یک حساب اینستاگرام برای آن وجود دارد. هنوز هم بهتر، کاربران نمیکنید ، تی تنها به یک حساب محدود، آنها می توانند دو، سه، یا پنج را داشته باشد! در واقع ، شما می توانید حداکثر پنج حساب در یک دستگاه داشته باشید. اما اگر گفته باشید ، یک تلفن هوشمند و یک تبلت ، به راحتی می توانید 10 حساب را مدیریت کنید.

در حالی که این نوع قابلیت دسترسی بخشی از اینستاگرام را بسیار عالی می کند ، اما همچنین امکان فیشینگ ، هرزنامه و حساب های جعلی را فراهم می کند. حتی حساب هایی در آنجا وجود دارد که ادعا می کنند مانند افراد مشهور مردم هستند ، اما هیچ ارتباطی با آن شخص ندارند. البته یک طرفدار فوق العاده فداکار. این ممکن است بی ضرر به نظر برسد ، اما حساب های جعلی می تواند برای مشاغل و افراد مشهوری که سعی در کنترل تصویر و نام تجاری خود دارند مضر باشد.

خوشبختانه ، اینستاگرام متوجه این مشکل شد و روند تأیید آن را آغاز کرد. هنگامی که کاربران تایید شده است، یک رنگ آبی نشان چک علامت کوچک به نظر می رسد در کنار کاربران ، نام. این نشان به همه این امکان را می دهد که همه از حقانی بودن حساب مطلع شوند و شخص یا مشاغل شخصی هستند که می گویند هستند. " مهمتر از همه ، این یک نماد وضعیت است. نشان آبی می تواند به مردم در کسب مشروعیت در بازاریابی اینفلوئنسر کمک کند و به برخی از اعتبارات جامعه اینستاگرام اعطا می کند . " کری فلین ، نویسنده Mashable می گوید. " این نمایش مشخصات عمومی است ، بازدید کنندگان طناب مخملی. "

روند تأیید برای رسانه های اجتماعی جدید نیست. سیستم عامل هایی مانند توییتر و فیس بوک قبلاً فرایندهای تأیید را برای کمک به کاربرانشان در مورد محتوای واقعاً مشاهده شده اجرا کرده اند. فیس بوک حتی در صورت تمایل به ارتقا posts پست هایی که " از نظر سیاسی یا ملی " محسوب می شوند ، نیاز به تأیید حساب های خاص دارد .

در حالی که فیس بوک ، اقدامات در پاسخ به نفوذ سیاسی در حال تغییر بودند، نمایش مشخصات عمومی در فرآیند راستی آزمایی عنوان یک قطعه از اندازه گیری سه بخش آن برای افزایش امنیت سایت اجرا شده است. گذشته از مراحل تأیید ، اینستاگرام ورود به سیستم احراز هویت 2 قسمتی را همراه با اطلاعات اضافی درباره حساب هایی از جمله اینکه در کدام کشور ایجاد شده اند ، پیاده سازی کرده است.

به گفته مایک کریگر ، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری اینستاگرام ، " [این] ابزارها به ایمن سازی اینستاگرام کمک می کند و بازیگران بد را قبل از آسیب رساندن متوقف می کند. "

شما می توانید با خرید لایک ایرانی آنی اینستاگرام سلام ادز پست های خود را بیش از پیش به کاربران نمایش دهد.

چرا نشان تأیید اینستاگرام را می خواهید؟

اگر در حال حاضر فالوور و تعامل زیادی دارید ، ممکن است از خود بپرسید که چرا حتی نیاز به دریافت نشان تأیید شده اینستاگرام دارید. شاید شما : دوباره یک کسب و کار جدید و چیزهای دیگر را به نگرانی در مورد، و یا شما دان ، تی نقطه در روند ببینید که اگر تمام آن را به شما می شود کمی چک علامت آبی رنگ بعدی این است که نام خود را. باور کنید یا نه ، دلایل زیادی برای جستجوی نشان تأیید برای اینستاگرام وجود دارد.

ما ، قبلا مورد بحث قرار گرفته که چگونه زمانی که شما یک نمایش مشخصات عمومی تایید نشان آن را می سازد کسب و کار شما و مشخصات خود را اصیل تر به نظر می رسد. از این اصالت بسیاری از مزایای دیگر ناشی می شود. وقتی کاربران آن نشان کوچک آبی را می بینند ، فوراً محبوبیت برند شما را تصور می کنند. چرا؟ زیرا آنها می دانند که این علامت های چک معمولاً فقط به حساب هایی با تعداد زیادی از افراد تعلق می گیرد. نشان تأیید اینستاگرام همچنین به مردم می گوید که اینستاگرام از اعتبار بالایی برای حساب شما برخوردار است. افراد بیشتری به سایت هایی مانند اینستاگرام اعتماد می کنند تا اطلاعات مربوط به مشاغل را بیاموزند و این علامت گذاری یکی دیگر از راه های اعتماد سازی با مخاطبان شما است.

نکاتی درباره نحوه دریافت نشان تأیید اینستاگرام

بخاطر داشته باشید که حسابهای خصوصی نمی توانند درخواست نشان تأیید کنند. نمایه شما باید عمومی و قابل رویت باشد تا همه بتوانند آن را دنبال کنند. حساب باید حداقل یک پست ، یک بیوگرافی کامل و یک تصویر نمایه داشته باشد. این پیام باید برای یک شخص حقیقی یا تجاری یا نهاد دیگر ثبت شود و فاقد هر نوع پیام " افزودن من " باشد که پرچم قرمز برای کلاهبرداران و مشاغل نامشروع و تأثیرگذار است. اگر مشاغل برجسته ای هستید و محصولاتتان مطلوب هستند ، دیگر نیازی به ترول کردن افراد برای موارد اضافی نیست. در اینجا چند نکته مفید برای تأیید شدن در اینستاگرام آورده شده است:

برای افزایش تعامل و دنبال کردن پروفایل خود تلاش کنید

با تعداد زیادی فالوور و تعداد زیادی مشارکت در نمایه ، احتمالاً تأیید خواهید شد. از آنجا که روند تأیید صحت فعلی به نفع حساب های شناخته شده با مخاطبان زیادی است ، هرچه افراد موارد شما را دوست داشته و به اشتراک بگذارند ، بهتر است.

با استفاده از هشتگ های محبوب ، نمایه خود را افزایش دهید

هشتگ ها راهی برای کاربران اینستاگرام است که می توانند در مورد یک موضوع خاص گفتگوی بزرگتری انجام دهند. اگر در پست های خود هشتگ های معروف را بگنجانید ، افرادی که به این عناوین علاقه مند هستند به احتمال زیاد نمایه شما را می بینند. هرچند حتماً آن را زیاد بار نکنید! طبق گفته Sprout Social ، 11 تعداد ایده آل هشتگ برای هر پست است.

ارسال تصاویر با وضوح بالا

از آنجا که اینستاگرام از نظر بصری بسیار گرایش دارد ، شما باید تلاش کنید تا تصاویر خود را برجسته کنید. اگر در حال ارسال تصاویر دانه ای یا مبهم هستید ، فقط بدانید که تعداد زیادی پروفایل وجود دارد که از تصاویر با وضوح بالا استفاده می کند و تصاویر شما را از آب خارج می کند.

اینستاگرام خود را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

اگر در سیستم عامل های دیگر مانند YouTube یا Facebook پروفایل دارید ، صفحه اینستاگرام خود را از این سایت ها تبلیغ کنید. به این ترتیب می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را در هر سایت به حداکثر برسانید.

در مورد بهترین زمان های ارسال پست در اینستاگرام تحقیق کنید تا شانس دیده شدن و درگیر شدن مطالب خود را افزایش دهید

شانس در یکشنبه شب شما ، نشسته بر روی نیمکت خود از پیمایش از طریق نمایش مشخصات عمومی و سیستم عامل های دیگر رسانه های اجتماعی. حدس بزنید - بقیه هم همینطور! همه ساعت های روز در دنیای رسانه های اجتماعی برابر نیستند. وقت بگذارید و در مورد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام تحقیق کنید و شانس خود را برای افزایش تعامل و جذب فالوور افزایش دهید.

به پست های خود لمس شخصی کنید

هیچ کس نمی خواهد یک ربات را دنبال کند. نام تجاری خود را برجسته کنید و مطمئن باشید که به پست های خود جلوه ای شخصی اضافه می کنید که منحصراً شما هستید. به این ترتیب شانس بیشتری برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر و تأیید شدن دارید.

مراقب سرویس های نشان تأیید شده شخص ثالث اینستاگرام باشید

مانند اکثر ویژگی های جدید اینستاگرام ، این نشان کوچک آبی نیز به راحتی مورد جستجو قرار گرفته است. پیش از این ، اینستاگرام برای تأیید اعتبار مجبور بود پیشنهاد خود را به حساب های شخصی گسترش دهد. این دعوت قبلاً فقط به حسابهایی با دنباله های بسیار زیاد ارائه می شد. بنابراین معمولاً فقط سیاستمداران ، افراد مشهور و مارک های بزرگی مانند Nike یا Target نشان تأیید شده برای اینستاگرام را دریافت می کنند. این باعث شد که نشان حتی بیشتر منحصر به فرد شود و حتی بیشتر مورد جستجو قرار گیرد.

خرید لایک ایرانی آنی اینستاگرام سلام ادز

کاربران به جای اینکه منتظر اینستاگرام باشند تا نشان آبی را به آنها اهدا کند ، در جستجوی راه هایی برای شکست سیستم و دریافت نشان تأیید اینستاگرام برای خود به اینترنت مراجعه کردند. وب سایت هایی شروع به ظهور کردند که ادعا می کنند می توانند کاربران را در ازای دریافت قیمت تأیید کنند. سریع در گوگل جستجو کنید و به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید. وسوسه انگیز خلاصه مشخصات مانند " ما " خواهید مطلع نمایش مشخصات عمومی تایید شده شما، " " مطلع نمایش مشخصات عمومی تایید شده را بررسی کنید ارزان " و " مطلع نمایش مشخصات عمومی تایید شده نشان از 99 $ " جذاب به کاربران، و اجازه دهید ، صادق باشه، چه 99 $ برای کسب و کار خود را تایید شده است و مشروع تر به نظر می رسند در حالی که این نوع پیشنهادات هیچ کمبودی ندارند ، اما اغلب پس از کمی حفاری ، این مناظر توسط مشتریانشان به عنوان کلاهبرداری آشکار می شود. باز هم ، اینستاگرام توجه کرد. به جای اینکه به کاربران خود اجازه دهد پس از کلاهبرداری در معرض کلاهبرداری قرار گیرند ، فرایند درخواست راستی آزمایی را در دسترس همه کاربران قرار داده است.

نحوه ارسال درخواست برای دریافت نشان تأیید شده در اینستاگرام

این ، حقیقت! تمام آنچه انجام می شود چند مرحله ساده است:

  • از دستگاه همراه خود ، به حسابی وارد شوید که می خواهید یک نشان تأیید شده برای آن داشته باشید
  • در صفحه نمایه خود ، روی نماد منو ضربه بزنید
  • تنظیمات ضربه بزنید و سپس درخواست تأیید
  • شما باید نام و نام خانوادگی خود را کامل و یک تصویر از یک کارت شناسایی عکس (یک راننده را وارد کنید : مجوز یا پاسپورت)

ارسال یک درخواست برای تأیید نمیدهد ، تی تضمین شما را به نشان آبی کمی دریافت خواهید کرد، اما، آن ، گام خوبی است به سمت بالقوه تصدیق هویت مشخصات خود را. انجام این کار دور خواهد رفت برای مشروعیت بخشیدن به صفحه خود را، و اگر شما ، دوباره یک کسب و کار و یا تا و آینده مدل یا مشهور، وجود دارد ، شانس خوبی است نشان خواهد محبوبیت خود را افزایش می دهد.

پس از ارسال درخواست برای دریافت نشان تأیید شده در اینستاگرام ، چه اتفاقی می افتد

اینستاگرام به روشنی اعلام کرده است که هرگز در ازای دریافت نشان تأیید شده درخواست پول نمی کند. بنابراین کسانی که در سایت وجود دارد که ادعا کند که نمایش مشخصات عمومی نشان نمیکنید خدمات تایید ، تی بخشی از نمایش مشخصات عمومی و دان ، تی باید قدرت را به فروش آن به شما. نمایش مشخصات عمومی نیز موفق به کسب ، تی سعی کنید برای تماس با شما برای تایید صحت خود را. اگر شما هر گونه دریافت اعلان ها از یک سایت است که به نظر می رسد نمایش مشخصات عمومی درخواست شما را به انجام هر کدام از کسانی که همه چیز، دان ، تی پاسخ. آنها ، دوباره به احتمال زیاد کلاهبردار آنلاین است که شما را به امید تماس برای به دست آوردن دسترسی به اطلاعات شخصی خود و یا سرقت چند دلار.

با این حال ، اینستاگرام با شما تماس خواهد گرفت تا در صورت تأیید درخواست تأیید شما به شما اطلاع دهد. اگر شما نمی ، تی تصویب، شما قادر به ارسال یک درخواست از تأیید جدیدی پس از 30 روز.

راه های برداشتن نشان تأیید اینستاگرام

در هر زمان اینستاگرام توانایی حذف نشان تأیید خود را دارد ، بنابراین هنگام ساخت دنبال کننده های خود و تعامل با مارک های دیگر ، این نکته را در ذهن داشته باشید . چند روش مطمئن وجود دارد که می توانید نشان تأیید شده خود را از اینستاگرام حذف کنید ، مانند:

  • تلاش برای تبلیغ نشان خود را، فروش نشان خود را، و یا سعی کنید به آن انتقال به حساب های مختلف
  • سعی کنید سایر خدمات را از طریق بخش زندگی نامه ، تصویر نمایه یا نمایش نام خود ارتقا دهید
  • برو در مورد تلاش برای خرید یک علامت تأیید در اینستاگرم از یک شخص ثالث (یعنی کسانی که در سایت ما در مورد صحبت می کردند!)

نمایش مشخصات عمومی بسیار به منظور گرفتن و نگه داشتن خود را نشان تأیید شده برای نمایش مشخصات عمومی گفت: شما باید از طریق حرکات استفاده از طریق نمایش مشخصات عمومی بروید و مطمئن شوید که شما ، دوباره با استفاده از آن تنها به اثبات مشخصات خود را معتبر است.

نتیجه خرید نشان تأیید شده شما.

ما ، قبلا هم در مورد خطرات رفتن را از طریق یک شخص ثالث برای به دست آوردن نشان تأیید شده خود را برای نمایش مشخصات عمومی صحبت کردیم، و اگر شما ، دوباره هوشمند شما آن را در تمام هزینه های اجتناب خواهد شد. به نظر می رسد گزینه مناسبی برای خرید لایک یا فالوور باشد ، اما در حقیقت ، اگر بخواهید نشان های تأیید شده اینستاگرام را بخرید ، حساب شما بسته می شود.

خرید نشان تأیید از کارمندان اینستاگرام

بسیاری از افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی کار صادقانه ای در تبلیغ برند خود انجام می دهند و شایسته همه پیروان و شناخته شدن خود هستند. برخی از اینفلوئنسرها در آنجا وجود دارند که از میانبرها استفاده می کنند و تلاش می کنند نشان های تأیید شده اینستاگرام را از کارمندان واقعی اینستاگرام خریداری کنند. حتی گزارش شد که این کارمندان نشان های کوچک آبی را با قیمت بیش از 15000 دلار می فروشند. که ، SA بسیار شیب دار برچسب قیمت کالا.

خرید لایک خارجی اینستاگرام سلام ادز موجب افزایش ریچ و ایمپرشن پیج شما خواهد شد.

خرید نشان تأیید برای اینستاگرام نه تنها غیر صادقانه است بلکه روند تأیید را برای بقیه خراب می کند. به طور معمول برای به دست آوردن نشان تأیید نمایش مشخصات عمومی، حساب آنها را به اثبات ، دوباره معتبر و یک زیر مناسب و معقول. به این ترتیب آنها وضعیت بالاتری را کسب می کنند و نشان های آبی باعث می شود این حساب ها به راحتی قابل شناسایی باشند. اگر از کاربرانی که دان ، تی سزاوار نشان امنیتی به طور ناگهانی آن را گرفتن، آن را کاهش می دهد مشروعیت کسانی که مستحق هستند. این امر منجر به روندهای دقیقتر تأیید و شرط بندی شدیدتر برای افراد داخل و خارج می شود.



تعداد بازديد : 137
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 16:46

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : 3

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((آموزش نوين آيلتس)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: بلاگ ایران